ولنتاینت مبارک(1)
نوشته شده توسط : آیسا
ماه قبل اولین ولنتاین تو خونه خودمون بود. چقد براش برنامه ریزی کرده بودم!

جالب اینجاس که تقریبا هیچ کدوم از برنامه ریزی هامو نتونستم عملی کنم.

کلی وسایل برای تزیین خونه خریده بودم... برای شام غذا و دسرهای خوشگل می خواستم درست کنم.

می خواستم موهامو فر کنم یه سبد پر از کادو می خواستم درست کنم.   همه جای خونه می خواستم شمع روشن کنم بذارم و...........

هیچ کدوم نشد عوضش ارغون و شیوا اومدن خونمون! خوب بود خوش گذشت. تنها کاری که با برنامه پیش رفت این بود که تونستم کادویی رو که برات گرفته بودمو بهت بدم که اگه اینمنمیتونستم دیگه شاهکار میشد.

از کادوت خیلی خوشت اومد، یه آلبوم چوبی گردون که روش عکسای بچگی تو و خودمو زدم.گفتی بذاریمش رو اپن.

صبح روز بعد که با مامان حرف می زدم میگفت آخه ولنتاینم وقت مهمون رفتنه؟ خوب از خیلی چیزا خبر نداشت دیگههههه!




:: موضوعات مرتبط: ولنتاینت مبارک , ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: